Slut på lediga dagar

Allt jag har gjort är klivit upp, gjort frukost och jag är svettig. Fy vad varmt det är, det kommer bli olidligt att jobba idag :s bara fem och en halv vecka kvar till semester! 

Barbie såg ut att må mycket bättre igår, bara 11 dagar kvar med boxvilan.. Hon är duktig på att stå kvar själv i stallet fast alla hästar kommer och går, hon bara gnäggar då och då. 

Jag har ju varit ledig fyra dagar i rad nu och det har varit jätteskönt, egentligen har jag ingen lust alls att gå och jobba. Men jag måste ju få in lite pengar. 
Hoppas att schemat för sommaren har kommit oxå! 

Nu får vi hålla ut i två veckor, då är det midsommar- Anders, Becci och magen kommer då! Barbie får komma ut i lilla hagen! Semestern börjar och de fyra veckorna kommer gå svisch! (Hoppas jag) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0