Två timmar till fredag

Det var roligt att vara i kallis idag, dagen gick fort och huvudvärken blev inte värre. Gott att jag hade med mig matlåda också, har inte haft det på hela veckan och det är så mycket godare med varm mat till lunch! 

Åkte till mamsen efter jobbet, mina kort hade kommit så nu har R och jag gjort ramen fin :) 
Maten var nästan färdig när jag kom hem, R's goda kotletter i ugnen och potatisgratäng blev det idag, smaskens. 
Nu ska jag nog yoga lite innan klockan är så mycket så jag måste  duscha och sova. Mannen sitter och spelar på datorn, det var tydligen många kompisar som också spelade och det var så roligt då! (Söt) 


Redan fredag imorgon och ledig helg så otroligt skönt! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0