Halloween

För första gången i höst fick jag igår skrapa rutorna innan jag åkte till jobbet. Det var lite jobbigt men mycket mysigt! Jag längtar jättemycket till jul, delvis för själva julmyset men mest är det nog för att då vet jag att vi har flyttat :)

Idag är det fredag och lite varmare, 4 grader. Eftersom det är en röd lördag imorgon kommer det inte vara så mycket att göra på jobbet så jag hoppas att jag kan kompa lite. Vi ska till mamma och pappa ikväll och äta middag och det skulle vara skönt om jag ev. hann springa en sväng, men iaf duscha innan vi åker. Tänkte göra en liten halloweentårta och ta med också så vi har lite efterrätt, alla högtider borde uppvaktas tycker jag. 


Efter jobbet igår åkte jag och handlade, kom hem precis när Ronnie kom hem från jobbet. Hade tänkt åka till hästarna och klappa på dem lite. Men det är ju ganska långt bara för att klappa dem lite.. Också är ju inte mamma och pappa hemma så jag får inte träffa dem så jag struntade i att åka, frågade ist om vi fick hälsa på ikväll. Ronnie gick ut tilll garaget och rengjorde något på gräsklipparen (kommer inte ihåg vad) men efter det startade den fint! Det saknas ett luftfilter så ett sånt ska vi skaffa innan sommaren är här och Ronnie skulle slipa knivarna lite. Det är så skönt att ha en händig man, det känns tryggt och manligt! ;) 

Imorgon klockan tio ska vi vara i Mariestad hos Anders och kolla på bordet och stolarna, hoppas de är fina och att vi får dem liiite billiare. 
Om vi får med dem hem måste vi trycka in dem i garaget i fyra veckor innan vi flyttar. Vi fyller lägenheten nu så vi har jättemycket att flytta sedan... 

Jag klev upp så tidigt så jag hinner nog stryka lite tvätt innan jag ska åka till jobbet. 


Snart får vi träffa de här kärleksparet!


Det kommer bli så kul att ha hästarna nära <3






Min fina händiga Kille <3



Ikväll kommer vi och hälsar på! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0