Hösten kommer

Den lediga helgen, jobba en måndag och sedan vet att man har sin lediga tisdag, det är underbart! 
Igår var vi till banken och aktiverade våra kort och fick dosor. Man bli tilldelad en kod och sen får man inte byta, sån tur var att vi fick väldigt lätta koder så jag ska nog kunna lära mig dem :) 
När vi ändå var där fick vi skriva på alla papper för lånen och lagfarten. Det kändes coolt, snart kommer det stå i tidningen att jag och Ronnie har köpt en gård! 
Nu ska vi bara fixa med elen, bredbandet, husförsäkring och prata med juristen om samboavtal och testamente... Här flyger det pengar till höger och vänster. 

När jag skjutsat tillbaka Ronnie till jobbet (tyckte så synd om honom) köpte jag mat på Sibylla och åkte hem till Anna och Saga för att mysa och äta lunch. Anna är så snäll så jag får hålla i Saga så mycket. Å vad hon luktar gott! 
Det är verkligen skillnad på henne och Harry, hon är så liten, lätt och tjejig och han är så stor och manlig. Henne känns det nästan inte att man bär när man går runt, bär man på Harry blir man helt trött i armen efter bara en liten stund :p skulle vara kul att se dem samtidigt och jämföra. 

Kylan börjar smyga sig hit, igår var det 8grader hela dagen och idag verkar bli samma. Lite mysigt, lite jobbigt. 

Ronnie var duktig och cyklade till jobbet idag, jag kan ju inte vara sämre så nu måste jag ge mig av. Kallt, uppförsbacke och trötta ben, usch vad tråkig. 


Snart sover vi i det här sovrummet! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0