Hösttrötthet

Fredag idag! Det känns jätteskönt, tråkigt att jag jobbar till halv sex men vädret är ju inte så kul och jag har väl inte så mycket bättre att göra just nu iaf. 

Snart är det bara sex veckor kvar tills vi ska flytta :D 

Igår kom klänningen jag beställt till dopet, den var väldigt lila och jag kände inte, ja vilken bra! Men den var skön och inte jättehemsk... Om jag låter bli att äta godis nån vecka så kanske inte allt putar hit och dit så kanske det känns bättre. Det är så tråkigt att leta en ny och skicka tillbaka. 
Vi får se hur det blir! 

Nu är det redan dags att cykla till jobbet. Det var så skönt i sängen med de nya, rena sängkläderna i mörkret. Jag blir så trött på hösten, det är tråkigt. 


Klockan är åtta och det är inte ljusare än så här. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0