Inte min lediga tisdag

Idag ser det ut som det kommer bli riktigt ruggit höstväder. Det blåser och himlen är mörkblå/grå.. Brrr, jag tycker det kan vara sensommarväder ända till mitten av december i år, det skulle bli lättare både för oss och mamma och pappa. 

Imorgon kommer hovslagaren och ska sko Barbie, hon kom lite efter nu när hon fick skos i sommar pga fången. Jag håller på att glömma bort att hon ska komma hela tiden, förhoppningsvis kommer jag komma ihåg det imorgon :p 

I helgen tänkte jag prova att göra cakepops och leta fram ett bra recept på smartiescookies, så jag har koll på läget till dopet! 
Anna ska få vara provsmakare på tisdag när jag ska hälsa på henne :) ska bli kul att träffa Saga igen! (och självklart Anna). 

Ikväll är det storstädning som gäller, svintråkigt, men imorgon hinner jag inte eftersom jag är i stallet och Hovis kommer och på torsdag kommer ett gäng och tittar på lägenheten, då måste det vara fint. Det är jobbigt med visningar för så kan man inte gömma undan någonting, alla vrår måste vara fint städade. Svårt att få det mysigt nu bara när det är kalt, det står lådor fulla datarummet och fönstren är jättesmutsiga! Om jag tar dem nu, kan jag strunta i det när vi flyttar? 

Nu ska jag skriva en handlingslapp innan jag åker till jobbet så jag kan svänga förbi affären innan jag åker hem ikväll. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0