Lillördag

Är inte så trött egentligen men jag har ingen lust att jobba. 
Skönt att det redan är onsdag iaf. 

Igår gjorde jag allt som stod på min lista, då känner man sig duktig! 
Bokade en klipptid hos en frisör som jag aldrig varit hos men jag ska ju bara toppa och fräscha till det lite så det kan nog inte bli katastrof. Nästa torsdag efter jobbet ska jag dit, då är jag fin till tacosmystet som vi ska ha hos mamma och pappa med Rebecca, Anders och Harry :) 

Nu har jag bestämt mig att jag på allvar måste strunta i sockret fram till dopet så att klänningen sitter fint. 
Skulle börjat i måndags men det gjorde jag inte... 

Har sån träningsvärk längst ner i ryggen,  det knakar och värker. Jobbigt. 
Skulle vilja ut och springa men har inte velat i stormen, får se om jag kan ta mig i kragen och gör det idag. Får göra en lista idag med, då kanske det blir gjort! :) 


Harry har ett paket som väntar. 

Höstväder

Kanske får arbeta ikväll

Marsvinens new place! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0