Sköna fredag

En väldigt dimmig morgon, skulle gärna stannat i sängen med Ronnie hela dagen. Sett lite film, ätit pannkaka och bara vilat...


Det fina röda trädet i dimman.


På måndag är det 8 veckor tills vi flyttar! Jag längtar så mycket :D 
Vi skulle kunna packa några lådor till inne och sedan har vi garaget att rensa och packa. Efter vi gjort det hoppas jag att det är dags för flytt, för jag orkar inte riktigt vänta... 


Idag är det pojkvännens dag och imorgon är det kanelbullensdag. Så ta hand om pojken du har idag och ät massor med bullar imorgon! 
Nu ska jag gå och göra era bullar :) det ör bara fem grader men jag bestämde igår att jag skulle cykla idag för det har jag inte gjort en ända dag den här veckan... Brrr! 



Dagens frulle, rostade mackor med leverpastej, Yoggi (provade Madagaskar vanilj, ganska god) och vatten. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0