Varmt och stormigt

Paddan har varit dum och inte velat publicera mina inlägg. Nu provar jag om telefonen fungerat bättre! 

Min efterlängtade lediga tisdag är äntligen här. Sov till halv nio idag, man kan sova så länge nu när det är så mörkt ute. 
Sen kom mamma och lämnade hästtransporten för i eftermiddag ska jag hämta lite hö hos Inge. 
Jag skulle åkt till Anna och Saga på fm men det blev flyttat till en annan dag. Nu har jag så mycket tid över att jag undrar vad jag ska hitta på. Skulle vilja åka till Skövde och shoppa upp all min lön! Sån tur är har jag lite självbehärskning så det ska jag inte göra... Men kanske går jag ner till stan och köper en present till Michael som har fyllt år :) 

På lördag ska vi åka och kolla på ett matbord med stolar, hoppas de är fina så köper vi nog dem! Och på eftermiddagen ska vi till Jkp och kolla på hockey, första gången jag hör det så det ska blir riktigt kul :) 


Idag äter jag en Rebecca frukost :) saknar familjen Widing. Tur att de kommer ner snart! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0