Vill flytta nu på en gång

Idag är det 8 veckor tills vi ska flytta :) Minus tre dagar hoppas jag, så vi skriver kontraktet och får nyckeln den 28:e börjar flyttar på eftermiddagen (vi tar ledigt på den fredagen) och flyttar hela lördagen, har förhoppningsvis en tom lägenhet till på söndagen så vi kan städa ut där på vilodagen, söndag. Sen tar vi ledigt på måndag också för att få iordning i huset. Å vad jag längtar! 

Ronnie var duktig och rensade ganska mycket igår. Idag tänkte jag att jag ska stryka upp all jävla tvätt som jag har och sen kankse att vi kan rensa Ronnies garderob för att kunna åka och slänga en massa skit på tippen. 
På torsdag måste det se hyfsat fint ut för då kommer det folk och tittar på vår lägenhet. Jakob la ut en annons igår på eftermiddagen och har fått miljarder mail så det blir nog inte svårt att få den uthyrd, hoppas de kan flytta in första december också... 

Jobbade igår och det gick ganska bra, från och med idag är det en ny vecka och jag har inte alls lust för att jobba fem dagar till innan det är helg. Men det är ju skönt att det är min lediga, sköna helg. 


Vårat fina hus! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0