Å så roligt

Nu är det riktig höst, första natten med minusgrader inatt. Det är mysigt, men inte så bra för mamma och pappa som måste få iordning hagarna och någonstans för hästarna att gå in innan det får bli tjäle i backen och dåligt väder. 
Kom igen nu Björn! Arbeta! 

Den här veckan har bara börjat men det känns som om den snart är slut. Får man något utöver det vanliga småbilar det stressigt... 
Något sjukt är att vi fick reda på igår att vi vunnit budgivningen och att vi ska skriva kontrakt i veckan, flytta senast 1januari och vi blir någon miljon eller så fattigare. Det är galet pirrigt men otroligt roligt! 

Idag jobbar jag till halv sex så jag hinner inte så mycket mer än att jobba, duscha och laga mat. Ronnie ska ringa till banken, mäklaren och Anticimex idag för att få lite pengar och boka lite tider. 
Imorgon slutar jag tre och ska "hem" till Skara och mocka, det finns så många hem snart :p. Sen kanske hämta och hämta innan Ronnie ska iväg på fotbollsträning. Torsdag ska jag också hem och mocka och sen skynda mig hem för att nog åka och skriva på kontraktet (!). Mormor och Klas kommer också, det ska bli så roligt att träffa Klas och att träffa mormor igen :D
 Vips var det fredag! Vi är lediga för att gå på begravning klockan ett... På morgonen har vi klämt in ett besök hos familjen Hagman för att ge lilla söta Saga sina presenter och då ska jag även släppa bomben om att vi köpt gård :) hihi det ska bli kul, skönt att vi har mycket att göra så att jag klarar mig från att berätta något innan. 
På fredag kommer även familjen Widing så i helgen kommer det bli lite Harry mys <3 


Köpte sagor till Saga :) 

Å lite kläder.

1000kr har vi skramlat ihop :D 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0