Äntligen torsdag!

Nu är det äntligen torsdag och jag ska så snart jag ätit en macka, gjort mig fin och sprutat på lite lukta-gott och skjortan är på ska jag åka till banken och charma brallorna av bankmannen och fixa ett otroligt bra lånelöfte! Eller ja... Jag ska iaf sitta och nicka och se ut som om jag fattar allt han säger och förhoppningsvis få lån på det jag ber om. 

Igår fick min kompis Anna och hennes Mauritz  sin lilla bebis. Det blev en väldigt söt liten flicka :)  helt otroligt hur det där med bebisar fungerar. 
Längtar tills vi får hälsa på dem, tänkte köpa lite kläder i helgen om jag hinner. Kul att få köpa lite tjejkläder nu också :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0