Bank, gudmor och mormor

Igår när jag vaknade så hade vädret helt slagit om, från strålande sol och 20 grader så var det mörkt och regnet bara öste ner, samma är det idag. Det blir så svårt att kliva upp på morgonen när det är helt svart irummet. 

Jag mår bättre men är fortfarande inte helt bra. Det är verkligen tråkigt att inte känns smak eller lukt så bra och att man inte kan hoppa och skutta som man vill för att man blir alldeles andfådd och får ett dunkande huvud. 

Min kompis Annas bebis har inte kommit ut än, idag är det fem dagar över tiden... Har väntat hela helgen på ett sms, men det kanske blir nu till helgen hen kommer då :) 

Vi hade trott att vi skulle få ett lånelöfte igår när jag ringde till banken, men de vill ju så klart träffa oss och det fanns inte tid förrän på fredag. Hade tänkt avboka tiden hos swedbank på torsdag om Länsförsäkringar hade varit snabbare, men nu skulle det vara kul att gå på båda mötena för att ha lite att jämföra med. 
Tyvärr lade vi inget bud igår då, känns säkrare när man har allt klart med banken. Mäklaren sa att vi kunde lägga iaf och jag hade nog gjort det om inte Ronnie bromsat mig, det är bra att jag har honom! 
Det var tydligen fler som väntade med bud tills de pratat med banken. Känns inte som om vi kommer vinna den här budgivningen... Men man vet aldrig, vi kan ha tur? 

Rebecca frågade igår om jag ville vara gudmor till Harry! Ja sa jag! Sen fick jag läsa om vad det innebar att vara gudmor och det var mest att jag skulle finnas där och uppvakta honom vid högtider, det känns som om jag klarar av det där :) 
Så jag ska få stå framme i kyrkan på dopet! Jättegulligt att jag fick den äran, tack! 

På onsdag kommer mormor och Heléne, det ska bli så kul att träffa mormor! (Helen också, men det var inte så länge sedan vi sågs nu ;) )

Å vad jag längtar till slutet av veckan när vi varit hos banken! 



Frukost...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0