Dimmigt höstmys

God morgon! 
Nu börjar det bli riktigt kallt på morgon och kväll, bara 6-8 grader. Nu behöver man vantar när man cyklar till jobbet på morgonen. 

Igår fick jag kliva upp klockan sex även fast det var min lediga dag, det är ju sånt man får göra när man har hästar som ska få pedikyr. Alla hästar var snälla, bara Sacke och Despina var lite trötta. Sacke stod och blundade och Despina ramlade nästa ihop en gång, såg lite kul ut. 

Sen mockade jag och åt lunch, då var klockan redan ett. Gick ut och sprang, två veckor sedan sen sist pga att jag varit förkyld. Det blev bara 2km, skön mjukstart. 
Ronnie skulle komma vid fyra så jag ringde Rebecca och pratade med henne. Det är skönt att prata när man vet att man har tid, det brukar bli ganska långa samtal. Det är kul! 

När Ronnie hade slutat jobba kom han till Skara och vi åkte till mamma och pappas nya gård och tapetserade klart i matrummet, det blir väldigt fint! Ronnie är så duktig! 
Sen fortsatte vi att tapetsera i hallen, allt tar så mycket längre tid än vad man tror och jag har så dåligt tålamod... Tur att vi inte har samma temperament Ronnie och jag, han är mycket lugnare och noggrannare. Tur för mamma och pappa ;) 

Jag hoppas Anna och Mauritz hör av sig snart och säger att dom vill ha lite besök :) Idag är det lilla trollet redan en vecka. 
Nästa helg kommer Anders, Rebecca och lille... Jag menar stora Harry! Han väger över 6kg nu och är 60 cm lång. Jag saknar dem allihop. 

Håll tummarna för att vi skrämt iväg alla från budgivningen nu! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0