FREDAG FÖR FAN

Inatt har jag drömt och drömt... Jag är så nervös, man vill ju att det ska gå som man vill. Alla får hålla tummarna för mig, för oss idag! Lova det. 


Igår följde Ronnie med mig hem till mamma och pappa för att mocka och rida. Vi tänkte rida ihop men Barbie kändes lite väl taggad och eftersom Despina stått så länge och Ronnie inte är van att rida så ångrade jag mig om att båda skulle rida och bara Ronnie red medan jag gick med. Despina var jättesnäll och Ronnie var jätteduktig! Han sitter fint, kan rida lätt perfekt och eftersom han inte har varit med om något än så är han tuff och lugn. Jag fick mig en promenad ist och kände efter halva vägen att det var för varmt för tjocksockar och hjälmen kunde jag lämnat hemma... 

Jag tränade frihetsdressyr med Barbie i hagen ist och hon är överfull med energi. Hon piper, sparkar och skuttar. Plus att hon är brunstig, inget överdrivet kul kombo ;) 
Men de korta stunder hon var koncentrerad på mig så var hon jätteduktig! 

Det är så skönt att de är fredag idag, man känner sig så fri när man kliver ut från dörren när arbetsdagen är slut på fredagar, underbart. Vi åt pizza igår så jag har tyvärr ingen matlåda idag, då är det bra att ha mitt jobb för där blir man mätt i alla fall. 

Dags att göra sig iordning och cykla iväg, med mina onda ben! (Glömm för Guds skull inte att hålla alla tummar!) 


Måste göra nåt åt håret snart, men min frisör har slutat jobba :( det är så svårt att hitta en ny bra.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0