Händer grejer

Nu är (förhoppningsvis) allt i sin ordning. 
Imorgonbitti ska Ronnie iväg till gården och besiktiga huset, jag hoppas och tror att allt är i som det ska. 
Imorgonkväll ska vi skriva på kontraktet! Då är det kört, då blir vi fast. Men det känns bra och det ska bli så roligt att ha en gård att ta hand om :) 
Första december flyttar vi troligtvis, tog hem lådor från mamma och pappa idag för att börja packa lite smått. 
På fredag klockan nio ska vi svänga förbi banken och skriva under pappren, wiho! 

Skönt att det är sista jobbdagen för veckan imorgon, tråkigt att vi är lediga på fredag pga begravning... 
Idag är en sorglig dag med, våran Kinmie finns inte mera, hon har fått åka till hundhimlen. Jättetomt kommer det bli. 

Kul att bonde söker fru har börjat, extra roligt att titta när man känner någon :) 

Nu får jag se om jag kan sova något eller om jag bara ligger och funderar :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0