Idol och kladdkaka

Skodisen behöver lite omvårdnad för att gå igenom besiktningen, det var inte så stora fel så nästa gång går den nog igenom lätt som en plätt. 
Kände mig riktigt sjuk inatt och nu har jag väldigt ont i halsen och huvudet känns tungt. Jag vill inte bli sjuk, inte imorgon iaf för då ska vi ju titta på hus! 
Ronnie var hemma idag och blir nog hemma imorgon också, han är inte så pigg... 

Var hem till mamma och pappa för att sköta om djuren. Det är så härligt med djur, de är snälla, glada och kärleksfulla (för det mesta),
dom gör en glad. 
Underbart väder har det varit idag, jag red Barbie på stubbåkern vi båda var väldigt nöjda :) 
Har redan börjat längta efter att trava men det är 10 dagar kvar innan jag smått får börja med det! 

Gjorde en kladdkaka idag... Den här veckan har inte börjat nyttigt. Men så får det väl vara när man är sjuk? 

Idol nu :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0