Kontraktsskrivning

Nu är det bara tre timmar kvar!

 Dagen har ändå gått hyfsat fort, fast jag har vääääntat och vääääntat på att klockan ska bli tre och jag slutar. 
Det var en ganska rolig dag på jobbet, skulle skydda mig från en flygande degbit men ist träffade den min arm och flög rakt upp i ögat och när vi stod och väntade på barkisen kom det ut en hallongrotta ur maskinen! Jag skrattade så mycket så det kom tårar. Så roligt var det egentligen inte, men det såg så roligt ut och det är väl det sista man förväntar sig komma ut från limpmaskinen!? 

Ronnie ska följa med till Skara idag, kanske hinner jag rida idag? Det var en vecka sedan nu :( det ska bli skönt och rolig (även läskigt) att ha dom hemma hos oss, på gården :) (coolt det låter!) 

Längtar tills imorgon för att få träffa Anna, Mauritz och Saga. Och för att äta nutellakaka! 
Längtar tills på lördag för att träffa familjen Widing och mormor och Klas och se hur mycket mamma och pappa hunnit göra i huset den gör veckan då vi inte har hunnit varit där och hjälpt till. 
Sist men inte minst längtar jag efter 1december, då vi flyttar! Tog hem lådor igår så nu kan jag börja packa! :D 



Snart har vi ett hus Ronnie & jag! <3

Måste kanske smaka ikväll....







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0