Ledig skön dag

Jag älskar mina lediga tisdagar, det är bara synd att de inte är fler i veckan.

Sov till halv nioidag, så skönt! Har packat några lådor med finglas och porslin som vi inte kommer att använda nu på två månader. Två månader! Det är ingenting! Hoppas det kommer gå lika snabbt som det känns som det kommer att göra. Det är iaf skönt att vi kommer få två löningar till innan vi flyttar. Det kommer ryka mycket pengar bara på saker vi måste ha, sen kommer jag vilja köpa lite roliga onödiga saker också.. Hoppas det finns lite pengar till det ;) 

Ikväll ska jag nog rensa garderoben och packa ned sommarkläderna. 

Klockan är redan tio! Den lediga dagen går så fort... Dags att åka till stallet och mocka. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0