Min tur att vara sjuk

Här sitter jag i soffan med mitt gula snor som gör så att det känns som om hela skallen ska explodera! 
Fy fan. 

Igår efter jobbet var vi och kollade på en gård en mil utanför Falköping. Egentligen inte stilen på hus och gård som varken jag eller Ronnie har i huvudet som drömgård, men när vi klev ur bilen och gick runt så kändes det väldigt bra. Lugnt och skönt, mysigt hus, kanske lite litet men vi får väl bygga ut eller flytta när/om det blir mer än två barn. 
Huset var väldigt mysigt och det mesta nyrenoverat, stallet var oxå väldigt mysigt men det finns mycket att pyssla med och saker man kan göra finare och bättre. Men att själva huset är inflyttningsklart är ju väldigt skönt. 
Inatt har jag drömt om både julafton och grillkvällar på altanen där. 
Vi ska dit imorgon också, hoppas att i gen annan gillar det så mycket som vi och att vi gillar det ännu mer imorgon. 
Känns väldigt dumt när jag är så förkyld men det skiter jag i! 
Mäklaren var bortrest så det ska vara tjejen som bor där som visar runt, hoppas hon gillar oss och låter oss ha första tjing! Man kan väl alltid drömma.... 

Idag är det datumet för Anna och Mauritz bebis att komma ut, jag tror att den kommer imorgon :) det ska bli så roligt att se hur hon/han ser ut! Träffade dem igår en snabbis på jobbet, de är så söta :)

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och hoppas på att jag inte exploderar.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0