Swisch

Den här dagen har verkligen gått fort! 
Jag sov enda till halv nio, det var skönt. Vi hade tyvärr inte mycket i kylskåpet så det blev bara ägg till frukost och när vi ätit upp det åkte vi till Jula :) 
Resten av dagen har försvunnit åt att spackla, måla, slipa, städa och tapetsera. Jag kan inte allt så jättebra på det men Ronnie kan så han får visa och hjälpa mig då går det bra. Han är duktig och det är jätteroligt att hålla på att fixa. Det blir så fint! 

Det ska bli skönt med måndag imorgon, första gången jag säger det, men det är bara för att jag hoppas att mäklaren hör av sig och att budgivningen drar igång. Men inte så mycket för vi ska vinna den, det har mamma och Labbe sagt att vi gör. 

Hann inte allt jag skulle idag så min "att göra lista" är lång tills på tisdag då jag är ledig. Men nu är det läggdags.. Håll tummarna alla att gården blir vår! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0