V. 36 måndag

Min man är sjuk och jag har fått ont i halsen. Hoppas jag slipper bli sjuk... Dagen har gått snabbt och det är så skönt att vara ledig imorgon! Tänk om man bara jobbade en eller två dagar veckan, hur bra hade inte det varit? Eller, här kommer en galen ide, om man hade ett jobb som man längtade efter på kvällen när man lägger sig!? Nä det är nog svårt... 

Den lediga dagen börjar med besiktning av skodan 07:00, sen god frukost med lille sjuklingen :) städa och stryka skulle jag behöva göra men vi får se om jag har lust. Springa tänkte jag göra också om jag inte har mer ont i halsen och hem till mamma och pappa för att mocka och rida. 
Igår tvättade jag och städade bilen iaf så det känns skönt att den är ren och fin. 

Längtar till onsdagkväll när vi ska titta på hus! Håll alla tummar då, det skulle vara så roligt! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0