Blåsigt vårväder

Idag var det tur att Ronnie började jobba först annars hade jag aldrig kommit upp ur sängen. Det var så varmt och mjukt och skönt och jag var så trött! 

Det är riktigt vårväder ute, 4plus, snön smälter och fåglarna kvittrar :) Hoppas det fortsätter bli mer och mer vår nu och ingen snö förrän i november. 
Barbie verkade lite trött idag, tror det har blåst mycket inatt för de stora dörrarna bredvid stallet hade blåst upp. Erran däremot var lika pigg som vanligt, han vill ut, ut, ut på morgonen! Skulle vilja ta med honom ut på promenad men jag vet inte riktigt hur Barbie reagerar då, får se om jag hinner prova i helgen. Skulle vilja rida också. 

Anna sa igår att hon alltid sett mig som en polis, då fick jag lust att bli det. Men jag kan ju inte simma så bra och man tjänar inte så mycket pengar så det kanske inte blir bra... Det finns så mycket som jag skulle vilja bli så jag kan inte välja! 

En vecka kvar till lön nu :) 

G'o frulle! Nu måste jag gör mig iordning och åka, men jag vill inte. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0