Måndag

När klockan ringde imorse ville jag nästan börja grina, träningsvärk i hela kroppen så den kändes som fastgjutna i sängen och så otroligt trött, försökte kliva upp flera ggr men kroppen rullade bara runt i sängen och ögonen öppnade sig inte. 

Dagen på jobbet gick ganska snabbt och det gick riktigt bra, tror jag. Det ser vi imorgon om jag glömt något i någon deg! 
Fick lönebeskedet idag, härligt, bara två dagar kvar tills man blir rik och fyra tills man är fattig igen ;) 

Funderar på att göra negerbollar idag. Får man äta det på en måndag? 

Har kommit på fler saker som jag önskar mig i födelsedagspresent :) 
•Nya ridskor, hööks har rea så skynda fynda! 
Strl. 38 el 39

•En tång till matlagning

•En torkvinda, så jag kan hänga ut mina kläder i sommar :) 

•En matberedare, behöver en sån ibland

Det kanske kommer ännu fler idéer lite senare :) 



Sadelkammaren som snart är färdig! 
Här är tränshängaren, på hyllan ska hjälmarna ligga och under skulle jag vilja köpa en skohylla och ställa mina fina stövlar på.

Det här är en ganska dålig bild, men man ser att det sitter ett fönster där med foder och allt! (Tackar pappa och mamma) krokar vid sidan om för ex. Regnjacka..




Två sadelhängare är uppe, i veckan ska vi få upp de andra med😛

Garderoben önskar sig en sockel i framtiden..


Eranthis på rymmen i lördags. Ajabaja! 

Jag är fortfarande svintrött så jag får nog starta med middagen innan jag somnar här i soffan! Hade rätt om att jag skulle somna till Wallander, jätteskönt sov jag i soffan... 
Hästarna vile inte in efter jag mockat så de får vara ute lite till. 

Fyra dagar kvar till helg! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0