Tisdagsmorgon

Sov en kvart längre än vanligt idag så jag hann inte riktigt klart i stallet, men det var behövligt att sova lite kände jag för nu känner jag mig liiiite piggare. 
Hästarna tyckte nog verkligen att det var dags att komma ut när jag kom ut, klockan var ju halv åtta! Dom är vana att komma ut vid fem-sex. Det var jättehärligt väder,  solen började komma upp med ganska varm och vårig luft. Det känns att den underbara våren är på väg, alla svanar verkar vara på väg till Hornborgasjön iaf :) 
Nu vet jag inte riktigt var solen tog vägen... Hoppas den kommer tillbaka. 

Ikväll slutar jag halv sex, hoppas vi slipper jobba längre än så. Ikväll ska Ronnie på fotbollsträning, vi får se om jag börjar städa garderoben eller om jag tränar och går ut i stallet sen, eller kanske rullar jag ihop lite negerbollar ochsmaskar på dem framför tvn (gjorde aldrig några igår) 

Jag kommer alltid lite sent när jag börjar kvart i nio, jag tror att jag hinner åka och byta om och stämpla in på 15 min. Det gör man inte. 
Idag ska jag försöka åka iväg lite tidigare :) 

Ha en bra dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0