Tråkig start

Min lediga dag blev inte så härlig som jag hade fantiserat om, men det är ju alltid skönt att ha en dag hemma. 

Jag gjorde lite som jag skulle göra iaf. Mockade, skottade, bakade bullar, hästarna var snälla med hovslagaren :) det var lagom att hålla bara två höstar idag, mina tår var nära att förfrysa i slutet. Försökte täta ytterväggen till sadelkammaren och tog en microvila också.

Ronnie var ganska paj när han kom hem... Stackars, stackars honom.
Han var så hungrig men kunde bara äta soppa och en risifrutti. 
Dom hade bara kunnat ta en tand, tror dom kanske struntar i den andra. Ronnie hade ingen lust att dra den andra iaf. Usch hoppas jag slipper dra ut dem någon gång. 
Vi hoppade alltså snickrandet ;) tar det på lördag ist. 

Idag jobbar jag till halv sex, om jag inte måste jobba över... Vi har endel att göra nu när det är semleperiod. Förstår inte hur många semlor man kan äta? Men det är ju bra, jag tycker vi är värda en liten bonus efter att vi jobbat så bra nu, tyvärr tror jag inte cheferna håller med.

Min känsla för dagen är att jag vill ligga i sängen med täcket upp till hakan och drömma. Blä vad jag hatar sånna dagar, dom blir aldrig bra. 
Tio timmar innan jag är hemma igen! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0