Home sweet home

God morgon alla glada! 

Vi landade i Göreborg vid halv åtta igår kväll. Flygresan hem gick mycket fortare än vad jag hade trott, vilket var väldigt skönt. Hemma i huset var vi efter elva någon gång, svensk tid. Men enligt våra kroppar var den vid fyra på natten, så vi var ganska trötta. 
Sängen var som att lägga sig på ett moln! Så mjuk och fluffig och så tyst och skönt, inget kylskåp som brummar, ingen ac som låter och blåser och absolut inga tucktuckar som gasar occh tutar utanför fönstret. Men vi sov inte så gott som vi trodde, vaknade många grr. Kroppen fick väl en chock. 

Jag har varit och lämnat Ronnie på jobbet, tänkte först gå och lägga mig men jag ska nog försöka hålla mig vaken tills han kommer hem så kan vi vila tillsammans. 
Väskorna är iaf uppackade och jag håller på att tvätta för fullt. Ska snart åka in till staden igen och handla så fort affärerna har öppnat, det är helt tomt i kylskåpet. Till frukost har jag ätit 2 smörgåsrån med smör och praliner som finns kvar sedan jul. 

Mössen verkar ha levt loppan medan vi var borta iaf. Hittade en liten levande i min sock och troslåda imorse... Det är bajs under diskhon och på toaletten vid tvättmaskinen. Men nu lever de inte länge till för till helgen kommer Sigge! 

Det här året fick verkligen en raketstart och det känns som om det bara kommer bli bättre. Jag hoppas iaf verkligen det. Blir det som jag har tänkt mig kommer det bli underbart! 

Klockan 12 idag kommer Anna och Saga och hälsar på :) Det ska bli jättemysigt <3 jag har saknat dem. 
Tänkte att jag ska bjuda på lunch, kanske att det blir skagenbaguetter. Det har jag varit sugen på i Thailand, jag som inte ens gillar skagenröra så mycket. 

Tänker på dig idag Ronnie, hoppas du har lagom mycket att göra på jobbet idag. Syns snart! (Kanske kan han få massage ikväll)

Många fina solnedgångar har vi fått se



Ett familjefoto, elva stora människor och två babisar i magarna. Nästa år blir det en större familj :)


Mycket mat...


Han är så snygg min prins


Utsikten fårn balkongen i Aonang


Stranden och havet på Koh Lanta. Det var nog mitt favoritställe av de tre hotellen.
 




 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0