Önskelista 2015

Nu kommer lite förslag på födelsedgaspresenter för den som vill köpa till mig :)

Har hittat ett skåp på IKEA som jag vill ha i stallet eller i sadelkammaren, men det är ganska syrt så jag skulle vilja ha bidrag... 

*Presentkort på Ikea
HURDAL Linneskåp IKEA Den massiva furuns ådring och skönhetsfläckar i form av kvistar ger varje möbel en egen naturlig personlighet.
Det som alltid är med, men kommer nog dröja tills jag har...

*KitchenAid



Sedan skulle jag vilja känna mig fin med en klocka 

*Gant klocka


Jag har två styckna ridhjälmar men de är gråa och jag skulle vilja ha en svart ibland.

*Ridhjälm, Strl Tror der är 56. 


Nu när hästarna står i stallet skulle jag gärna vilja ha ett par nya fräscha ridbyxor

*Ridbyxor, Strl, 38, från Hööks



Vi har ett sånt långt matbord nu så jag skulle behöva en lite längre löpare.

*Löpare, kanske från Hemtex?

Jag fick ju lite färg nu när vi var i Thailand, den börjar ramla av... För att hjälpa till och bli jättelen skulle jag behöva en skrubbis!

*Skrubbgrej, Ex. Från The Body Shop




Riktiga och fina bestick och lite fler än vad vi har, så att vi kan börja bjuda folk på mat nu när det blir sommar 

*Bestick, Dorotea-Rostfria


Fina salladsbestick i samma serie

*Salladsbestick, Dorotea


Nya springskor, konstigt nog har jag sprungit så mycket i mina gamla så de börjar gå sönder! 

*Springskor, Gärna adidas, Strl. 38,5


Ända sedan man var liten hade man alltid med det här på listan.

*Små fina örhängen


Och snart kommer sommaren och alla byggnader ute behöver rödfärg, alla som har lite med cash fast stora muskler kär mer än välkomna att ta en pensel och måla, måla, måla! :D

Jag vet att de flesta saker är jättedyra och jag förstår att jag inte kommer få allt på min önskelista som man fick när man var liten...
Men man kan gå ihop och ge något tillsammans? Jag ska, även om det är svårt, försöka komma på några saker som inte kostar 3000:- också:)  (Men jag har hört att det blir svårare och svårare ju äldre man blir)(Oj vad gamal jag måste vara nu!)  

Nu ska jag gå ut i stallet och natta mina hästar, som står i mitt stall, på vår gård. Vår katt ligger på vår filt i vår soffa i vårt hus på vår gård också. Underbart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0