Sjuk

I onsdags fick jag ont i halsen och igår var det lite sämre...
Efter jobbet igår åkte vi och köpte en kattlåda, mineraler och en sop, det är mycket som man behöver nu när alla djur kommer :) 
Sedan åkte vi och hämtade hö och halm. Ganska värdelöst att inte ha dubbdäck ibland, när vi kom hem kunde vi inte komma upp för den lilla backen upp till stallet utan fick parkera vid garaget och köra alla 50 balar med skottkärran upp till stallet... Hela huvudet dunkade och jag kände mig så anfådd och halsen gjorde så ont.Stackars mig. Världens sämsta tajming på att vara sjuk! Hinner verkligen inte med det just nu. Idag ska vi hämta hästarna, Sigge och Gigge, måste stryka de tre ton kläder, vi måste bygga på sadelkammaren så att vi kan fixa lösdriften och fånga möss!


Inatt vaknade jag med feber och trodde hela kroppen skulle gå sönder, gick ner och tog en ipren och drack te, när Ronnies klocka ringde imorse var det bättre men absolut inte bra. Så nu sitter jag i soffan och är irriterad på att man alltid blir sjuk när det inte passar. 
Så nu får vi se när vi orkar hämta hem alla djur... 


Katt skulle inte skada att få idag iaf, det sprangprecis en mus över köksgolvet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0