Snart åker vi

Ååååå nu är det nära! på söndag bär det iväg till varmare breddgrader 😊 
Det är med blandade känslor... Det var riktigt skönt att säga till dem som inte jobbar på söndag att vi syns igen 21 januari! Men ändå är jag lite pirrig, jag tror jag kommer längta hem och det är ju inte bara att åka hem när man vill jag måste hålla ut i 15 dagar. Jag ska vara positivt och inte tänka så mycket. 

Imorgon klockan elva ska vi befinna oss i kyrkan och se Saga döpas 😄 Efter det åker vi till mamma och pappa och säger adjö, käkar lite mat, min moster-kock och hennes man ska nog göra thailändskt det är ju bra att vi kan börja vänja magen 😃

Sen är söndagen kommen. Jag jobbar mellan 7-12 så jag måste packat färdigt allt imorgon! Efter jobbet hämtar Ronnie upp mig så ska vi äta lunch hos hans mamma och pappa, sen åker vi! 

Ikväll ska vi iaf mysa, tyvärr till hockey men jag får väl titta på paddan. 💜




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0