Soliga Thailand

Igår förrgår var vi sista dagen på Koh Lanta, vi klev upp och åt frukost innan vi gick och solade. Vi hann ligga någon timme innan det var dags att packa och äta lunch, sedan åkte vi till piren och åt glass nedan vi väntade på vår båt. 
Båten var gammal, varm och väldigt äcklig men efter en timma fick vi byta till en färja, mycket trevligare. 
Tre timmar senare var vi äntligen framme i Phuket, där vi fick hoppa in i en minibuss. Låten klibbade i en timme mot skinnsätet innan vi var framme vid hotellet, man är glad varje gång man kommer fram utan att ha krockat :) 
Rena lyxhotellet har vi gått de här sista dagarna jämfört med de andra vi bott på! Härligt med lite bättre tryck i duschen, en fräsch toalett och ett gym precis utanför vår dörr. 
         Vi hann inte mycket mer än att duscha, äta och ta en liten promenad den kvällen. 

Igår efter frukosten gick vi till stranden, var där mellan halv tio och två. Lite länge i solen tror jag för nu har jag bränt mig lite så det gör ont...
Besökte även gymet i 20 min, fy fan vad svettigt! Men då var vi värda en trerätters middag på kvällen inne i Phuket town! På väg dit såg vi tre elefanter (en megastor!) gående längs vägen i den galna trafiken :) 

Nu är det näst sista dagen, det ska bli så skönt att komma hem! Men ändå lite tråkigt :) 
Dags att gå ut i solen✌️



Någon som ja däckar i sängen... :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0