Tisdag, tror jag...

Idag är det lika fint väder som igår, nästan inte ett moln på himlen! Riktigt tur att det blåser annars hade man nog nästan inte kunnat bara ute. 
Startade dagen med lite frulle sedan hoppade jag i poolen och simmade lite, det är skönt där på morgonen för då är det ingen där :) 
Sen solade vi och jag tror mina ben börjar få lite färg, yey! 
Min bränna sedan igår gör faktiskt inte ont idag, det kan jag nog tacka aloevera aftersun gelen som vi köpte för :) 

Solade fram till lunch, efter lunchen gick jag till rummet och vilade lite. Tycker det är skönt att gå och svalka hjärnan ibland. 
Nu går det bättre men jag tycker det är väldigt svårt att bara sitta i solen- göra ingenting, bada, äta, sola... Jag kanske fattar det sköna med det precis innan vi åker hem 😉 

Nu är klockan duschdags sen lite mer chill och sedan middag :) 
 
Gårdagens- mixed fruitshake 


Åt jättegod pizza 


Och i efterrätt- glass! Det blir endel glass.... 

Idag har magen varit bra! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0