Äntligen fredag

Idag är det sista jobbdagen på den här veckan och det känns otroligt skönt! 
Hela kroppen värker när jag vaknar på morgonen och näsan är full med snor, den är nog inte okej med att jobba så här mycket, hela jag är nog fortfarande i semestermode... 

Lite rikare är vi (ett tag iaf) idag också :) jippi!  

Igår kom jag hem till ett nystädat hus, det var helt underbart! Han är ganska underbar, min käre kille. 
Allt blev så lättsamt, jag behövde bara gå och och mocka. Sedan åkte vi till Stöpen för där hade vi blivit bjudna på mat, det var jättegott och kul att träffa Harry på sin födelsedag. Tänk att han redan är ett år... Och han kan så mycket! High five, han vet var lampan är, var Harry är, Harrys mage, katten.. Och mycket mer. 

Nu måste jag iväg till jobbet! Hoppas det går snabbt och bra idag, så vi kan handla och sedan åka hem och ha fredagsmys 😃👌☀️ 
Men först måste hästarna få komma ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0