Cassie trött i ösregnet

Anledningen till att jag kom upp ur sängen i morse var för att jag visste att jag är ledig imorgon. 
Så trött, så trött har jag varit idag... Men det gick ganska snabbt idag ändå och efter jobbet fik jag åka en sväng förbi polishuset igen. Jag jade med nog lappen som jag fick på posten igår och frågade varför det stod noll kronor på summan att betala vid hämtning, varför det inte stod någonstans att det var begärt hittelön för att få ut sin plånka. 
Svaret jag fick var att de kunde inte skriva i någon summa eftersom de inte visste vad jag ville ge i hittelön. 
Vad är det för idiotiskt system? Om jag hade först fått lappen och sedan åkt för att hämta börschen så hade ju jag inte tagit med några pengar eftersom det står att det kostar noll att hämta ut. 
Då borde de ju skriva någonstans på pappret att hittelön är begärt och att man själv får bestämma summan. Helt galet konstigt. 

Igår regnade det så jag orkade inte rida, jag var ju trött igår oxå... Tänkte -Jag tar det imorgon då kan jag vara uppe länge eftersom jag är ledig på onsdag. 
Men idag öser regnet ner så ni kommer min söta lilla ponny stå två dagar i rad, inte bra. 
En nyttig sak har vi gjort idag iaf, hämtat hö! :) Nu blev det årets hö så jag måste blanda bra så att inte Barbie får fång.


Mycket vatten....

Blöt Barbie som är glad för att få kommit in. 


Erran också :)

Jag har inte långt till hagen, men jag hann bli vääääldigt blöt! 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0