Här njuter vi av semester

Vi överlevde de as-as-asvarma, men det var precis. I söndags låg jag på soffan hela dagen och hade migrän. Inte jättekul när det är 30 grader varmt...
Nu är det svalare men det stormar ist, nöjd blir man nog aldrig! 
Ikväll ska Sandra komma igen, den hör gången är jag ännu mer nervös än vad jag var förra gången. Det var så roligt och gick bra då jag vill så gärna att det blir lika roligt den här gången. 
Hoppad stormandet har lugnat ner sig lite tills sju. 

Igår var Anders, Rebecca och Harry här och käkade mat. Det är så kul att kunna träffa dem såhär på en em, de senaste två veckorna har vi nog setts sex ggr eller nåt :) 
Innan de åkte hem följde Harry och becci med mig ut och tog in hästarna. Harry var modig och klappade båda två! Blir kul när han kan rida lite. 

Min skalle är tung och slö idag, Ronnies med tror jag. Men vi har iaf åkt med två kärror ris på tippen. Så de högarna med granris är iaf borta, nu ska vi bara orka oss ge oss på de två andra högarna med jättelånga grenarna. Om vi får det gjort nu på semestern skulle det vara jätteskönt.

Ronnie har åkt med sin bror till Jula nu och sedan ska dem iväg på kalas för en annan brorsa fyller år idag, tyvärr hinner jag inte åka med eftersom Sandra kommer. Så jag är ensam nu ett tag, funderar på att yoga och kansk duscha... Och döda flugor, nu finns det många utav dom jävlarna, de siktar ner och irriterar! 

Imorgon efter frukosten åker vi iväg och tapetserar Harrys rum hos A&R skönt om det inte är lika hett som förra gången.


Om fem veckor exakt idag, är det dags för ultraljud! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0