Lediga dagen

Vad är detta för väder?! Jag hade tänkt rida nu direkt efter frukosten, men regnet bara öser ner... Paddocken är nog väldigt blöt också. Det kanske är bättre ikväll? Men det är väldigt skönt att vara färdig i stallet på morgonen så man kan duscha och bli fräsch för att göra andra saker resten av dagen. 
Jag har gått upp 5kg på de här 18 veckorna,detmörkt att jag nu väger 67kg och då är jag bara tre kilo från Maxvikten jag satt för att rida min häst. Jag vill rida varje dag jag kan nu för snart kommer jag inte kunna rida, på alldeles för lång tid. 
Mamma kämpa nu så att du kan hålla igång henne åt mig! 

Då var det bara tretton dagar kvar till ultraljudet.. Och jag blir bara mer nervös, men det känns bra att vi ska dit på en tisdag, jag gillar tisdagar så allt kommer nog se bra ut :) (hoppas jag!) 

Nu ska jag skriva en lista på vad jag ska göra idag så att jag inte bara mosar bort hela min lediga dag! 



Här är någon som kan njuta iaf :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0