Morrn

Det tog bara en dag. Igår var jag pigg och glad, idag är jag jättetrött! 
Jag gillar mycket bättre att börja tidigt för nu när man hinner kliva upp, släppa ut hästarna medan man är är vaken på riktigt och äta frukost hemma, då vill man bara stanna hemma. 
Jag brukar mocka innan jag åker till jobbet nu när jag börjar kvart i nio men eftersom jag inte kan ha stoppa in huvudet i en mössa så luktar jag så väldigt mycket kiss, det känns ofräscht. Lite jobbigt att ha det kvar ikväll när jag kommer hem klockan sex., men jag har ju lätta hästar att mocka till! 

Johan Falk filmerna är väldigt bra men den vi såg igår var det så mycket tortyr och dödande i så det var obehagligt. Det var bla en polis som blev väldigt mosad, jag undrar om man fortfarande skulle vilja vara polis efter det eller om man bara vill bli galen, strunta i alla regler och skjuta alla dumma, kriminella människor i huvudet, för dom är verkligen iskalla och dumma i huvudet. Det hade nog jag velat iaf. 

Min fula lilla Sigge går runt här inne och mjauar på sitt fulaste sätt och är väldigt gosig! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0