Sista veckan

Ja, nu har vi gått in i sista semesterveckan. Tråkigt men ändå okej, jag har en känsla av att jag har varit ledig väldigt länge så det känns ganska lugnt att börja jobba igen. Till stor del beror det nog på att jag längtar så till ultraljudet och idag är det exakt fyra veckor kvar! 

Igår natt sov jag så dåligt, jag drömmer väldigt mycket nu och igår hade jag en hemsk och verklig dröm, efter det kunde jag inte sova så bra. Hela dagen var jag trött och hade på gränsen ont i huvudet, vi gjorde inte så mycket men iaf det vi var tvungna att göra. Barbies ben är som vanligt nu och det känns väldigt skönt, hon blev bara riden två ggr förra veckan så nu har hon fått vila sig iform (hoppas jag). Igår Red jag 32 min i paddocken, tränade det som jag och Sandra gör på träningarna, bra halter, minskning och ökning. Jag ska försöka bli mer stabil i kroppen också, men Barbie känns lite liten ibland, det bli lätt hackigt och vingligt. Despina känns som en perfekt storlek, tror inte hon tycker att jag är för tung och det känns inte som om hon stör sig av mig lika mycket om jag vinglar till. 
Men det är väl för mig bara att skärpa till mig lite och träna upp mig. 
Jag har redan gått upp fyra kg så nu väger jag 66kg... Hoppas för Barbie att jag inte går upp mer på ett tag nu,  för min del också, nu när jag har börjat träna så vill jag inte sluta än :) 

Hipp hurra för världens bästa pappa som fyller år idag! 
Jag har gjort en ny tårta till honom som jag hoppas han gillar. Stackarn som ska jobba hela sin födelsedag, förhoppningsvis säljer han många bilar och kommer hem till mat på bordet och många presenter. 

På torsdag kommer hovslagaren på morgonen och vid lunch kommer Sandra, då får jag en stalldag. 
På fredag ska jag luncha med min lilla Anna :) 
Sedan är det helg och ångest (kan jag tro) för att kliva upp klockan fem på måndag.
Sen, sen vill jag bara att dagarna ska swischa förbi så att det är den 11 augusti! Så vi får se vår bebis och att barnmorskan säger att allt ser bra ut, då kan man andas ut liiiite iaf. 


Vi gjorde en Ernst-kratthylla i fredags :) 




Kommentarer
Chatrin

Så fint det blev!

2015-07-14 @ 11:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0