Tillbaka till verkligheten

Lite oroligt har jag sovit i natt, rädd att försova mig antagligen. Konstigt för det har jag aldrig gjort någon gång. Kanske det är just därför? 

Det är alltid konstigt att komma tillbaka efter semestern, det känns som om man glömt allting och tror att de ska ha ändrat på allt. 
Men efter tre timmar var man inne i det och allt var som vanligt. Det gick riktigt snabbt idag, jag hoppas alla dagar i 18 veckor nu går precis lika fort! Ronnie var tveksam till att det skulle göra det...

Jag slutade tre så när jag kom hem gick jag ut och mockade, efter jag suttit och deppat lite över mitt höstschema...
Sen när Ronnie kom hem blev det lite vila och jag var nog tröttare än vad jag trodde! Ville inte kliva upp... Tur att Ronnie tog sig upp och ut och satte sig på gräsklipparen. Jag tog in hästarna och red en halvtimme i paddocken på Barbie, mer orkade vi inte med för vi blev tokiga på alla äckliga flugor. Idag fick vi till 2 galoppfattningar i höger varv! Kanske bara tre- fyra steg varje fattning men jag är nöjd 😃 hoppas det går lika bra (eller bättre) nästa gång! 

Ikväll, efter fotbollen, ska vi se den nyaste Johan Falk filmen och efter det gissar jag att jag kommer släpa mig upp och sova så gott. 



Jag har jobbat natt en dag varannan vecka innan och jag vet att jag blir snurrig och trött av det. Nu börjar vi iof tidigare så det går förhoppningsvis bättre. 
Sen den söndagen v.33 vet jag inte hur de har tänkt för då ska jag jobba 7-15:30 sen vill de tydligen att jag ska börja igen 21:45 och jobba till måndag 6:15... Det vet jag inte om jag orkar.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0