Fredag!

Det var ju onödigt att göra bilarna så fina igår, för idag regnar det. Helt onödigt, varför kunde inte det fina vädret hålla i sig i några dagar? Hoppas det kommer tillbaka imorgon :) 

Idag klev jag upp med Ronnie halv sju så jag har hunnit äta frukost i lugn och ro så nu ska jag gå ut och släppa ut pållarna och mocka. 

Min konstiga Sigge :)







Den gröna dörren! 


Dom här tapeterna blev det tillslut, den vita är inte så vit i verkligheten utan mer åt créme hållet. Väggarna är så fula så vi får sätta upp nia skivor tyvärr. Men det är ju bättre att göra det fint när man ändå ska göra om. 


TGIF! Förra fredagen blev det ingen tacos så ikväll ska det bli riktigt smarrigt 😃
Hörde att det är en tjej som ska äta tacos varje dag i 100 dagar, än så lände har hon ätit det i åtta veckor och har inte tröttnat på det. Hon tyckte snarare att det kändes fräscht att äta så mycket grönsaker ist för massa pasta. Bara fem veckor kvar för henne ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0