Full rulle

Jag hade tänkt börja dagen med årets första springtur, men det stormar jättemycket så jag hade verkligen ingen lust att springa i motvind. Det skulle vara nog tungt att bara springa, så jag tar det senare kanske eller imorgon...

Så snart Ronnie har vaknat till liv ska åka till tippen med lite skräp, köpa gipsskivor, hämta tapeterna (jag tror dom har kommit) och handla lite mat. 
Vid två kommer grus och grävmannen och kollar läget! Det ska bli spännande och se vad dom säger. 
Sedan kommer kanske min jobbarkompis och hennes dotter och kollar på Eranthis. Mia hade berättat för Isabelle, hennes dotter, att jag hade en shettis som behövde motion och att hon kunde få komma och rida ibland. 
Dom har just tagit bort deras häst så hon hade blivit jätteglad, -Ja! Ja! När då? Nu? Imorgon? :) Dom hade tagit fram måttbandet och mött hur hög han är och allt. Roligt, hoppas de gillar varandra och att hon inte växer mer ;) 

Hästarna är väldigt busiga idag, det är väl blåsten som gör det.
Barbie ser lite irriterad ut också och jagar iväg Eranthis hela tiden...Jag undrar om hon ska brunsta snart.

Igårkväll fick jag lust att baka så jag gjorde lite bullar, muffins, negerbollar och kolakakor så nu kan vi fika hela helgen :) 
Vi hade ju tänkt gå på bio men det var inte några bra platser kvar så vi stannade hemma och kollade på Lets Dance ist, än så länge har jag ingen favorit som jag hoppas ska vinna. 
Jag skulle så gärna vilja vara med, det ser så roligt ut! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0