God morgon

När Ronnie åkte till jobbet imorse kom Sigge in, han gick där nere och mjauade, mjauade och mjauade... Sen kom han upp och fortsatte att mjaua, försökte hålla kvar honom i sängen men han hoppade ner och gick runt och skrek. 
Då blev jag arg och sprang ner och släppte ut honom, efter det var det svårt att somna om och när jag vaknade nu känner jag mig arg och irriterad. Hoppas det går över under dagen. 

Än så länge är det soligt och fåglarna kvittrar så fint, men det skulle bli regn i eftermiddag. Tråkigt. 

Kaklet satt kvar iaf! Jag ska föröka köpa fog imorgon så kanske det blir klart innan helgen. 

Blä jag är pool idag och jobbar ända till sex... Får försöka överleva, jag får tänka på att jag är ledig imorgon. Då ska jag till Anna och Saga vid tio, vi ska gå en promenad och mysa :) 
Då ska Saga få det jag köpte till henne i Ullared. 
Sen måste jag verkligen ta tag i garderoben, det är fem veckor sedan musen var där inne och vi har ännu inte städat där inne... Alla våra rena kläder ligger i sovrummet och det ser inte direkt trevligt ut. Min lediga dag kommer att gå fort! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0