Ledig

Äntligen är min lediga tisdag här :D känns som om det är evigheter sedan sist, det var det ju iof för sist fick man ju hoppa in och jobba eftersom det var fettisdagen. Jag välkomnar dig tillbaka efter en månads tid, lediga tisdag! 
       Men idag skulle jag behöva en dubbelt så lång tisdag för jag har så mycket jag ska hinna med. 
Tapeterna vi beställde i söndags hade utgått så vi måste välja nya... Och det är inte det lättaste, vi satt hela kvällen och letade men vi hittade inget som vi fastnade för. De tapeterna vi hade valt kostade bara 172kr/rulle ganska billigt och bra, men de vi tittar på nu ligger mellan 400-700 :/ det känns lite onödigt dyrt. Fast vi skulle fortfarande på 25% så det kommer ju bli lite billigare iaf. 
Jag har fått uppdraget att åka in och välja nya idag, det kommer bli svårt.. Sen ska jag vara hos Anna klockan tio, det blir kul! 
Sedan det mindre roligt är att den där jäkla garderoben ska fixas idag.. 
Det är bra när man vet att det kommer besök till helgen så får man lite fart även på de tråkiga sakerna. 

Ett litet samtal till sandmannen ska jag också ringa, även fast jag nog vet att vi inte har råd med både paddock och byta tak i sommar så vill jag ta reda på vad det skulle kosta så jag helt säkert kan förstå att det är omöjligt. 

Lite snö ligger det på marken idag, inte jättepeppande men det smälter väl bort under dagen. Å vad jag längtar efter sol och lite värme! 

Idag ska jag iaf komma ihåg att ta kort på tapeten vi väljer så ni får se hur den ser ut :) 

Som dom säger på Mello, -Nu kööööör vi! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0