Lediga dagen

Dagen började så bra, klev upp med Ronnie och Cornelia och skjutsade dem till jobbet. Sedan åkte jag hem och åt god frukost innan jag hoppade i snickarbyxorna och tapetserade klart det lilla rummet! Gick bra faktiskt och nu vill jag bara att det ska bli lön så vi kan fixa golv och lister sedan kan vi göra iordning så att vi ha datorn där inne :) 
Vi funderar på att snickra ihop en liten väggfast bokhylla under snedtaket oxå. Vi fick två rullar tapeter över så när jag skulle in till stan skulle jag se om det gick att lämna tillbaka dem.

Var ute och sprang en liten sväng innan jag åkte till Anna och Saga, där fick jag kaka och äppeljuice och tiden gick otroligt fort! Hade kunnat stanna två timmar till. 

Åkte och hämtade Cornelia på jobbet, så gick vi på stan, Cornelia köpte lite grejer och jag fick med mig en pensel. Åkte och kollade  tapeterna, men det gick inte att lämna tillbaka dem tyvärr.
Hade gärna velat köpt golv och fick nästan igenom det hos min ekonom men jag slösade 500kr på en helt onödig parkeringsbot. Jag glömde lägga fram den lilla p-skivan och det kostade mig golvet... Fan var irriterande! 

Spegeln har kommit upp i sadelkammaren nu på kvällen , hästarna är borstade och jag ska snart gå och duscha, måste bara orka resa på mig. 
Sedan ska jag skriva en lista på allt vi ska göra i vår och sommar :) 

Alla får hålla tummarna nu att det går jättesnabbt att få ett besked om dispensen. ✊✊✊✊✊✊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0