Lördag

Att vakna halv sju på lördagmorgon är ändå ganska bra, man hinner med endel på dagen då. 

Först trodde jag at jag skulle kunna somna om men jag kände mig ganska pigg så jag klev upp klockan sju. 
För att inte väcka Ronnie så gick jag ut och sprang, Gud vilken dålig kondition och ork i benen jag har! Förstår inte... Annars när jag har sprungit så känner man att det finns en extra växel som man kan kicka in ibland, men inte nu, det är helkört. Hoppas att det snart blir bättre. 
När jag kom tillbaka släppte jag ut hästarna och klippte lite grenar att stoppa i krukan och hänga lite påskpynt i, så ni är det fint på bron! 
Ställde fram mina kycklingar inne också, man blir glad av påsken tycker jag :) det kanske är för att man vet att det snart ät vår då. 

Klockan tio kom Isabell för att rida Erran så jag mockade och städade fint i stallet innan de kom. 
Han var lite busigare och mer lättskrämd idag :p men ändå väldigt snäll och i slutet gick det jättebra. 
Han för träna sina muskler lite och jag ska klippa honom under magen så blir det lite roligare för honom, och henne. 

Otroligt fint väder idag! Lite kallt i vinden men i solen måste det vara 15 grader :) 
Hoppas det blir lika fint imorgon när jag ska till Åse och rida. 

Just nu sitter jag i solen och väntar på att Anna och Mauritz 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0