Måndag v.12

Då var det måndag, igen. Det gör inte så mycket om veckorna går fort nu för jag längtar efter att få hem vår kattunge och längtar till påsk, då kanske man får någon dag ledigt och familjen Widing kommer ner igen :) 


Men det blir kul att slippa åka till jobbet själv idag iaf! 


Igår tapetserade jag alldeles själv, visserligen var det ingen mönsterpassning och korta väggar men ändå. Det kommer bli fint och ljust där inne. Imorgon ska jag, om jag vågar, göra klart sista väggen men då är det mönsterpassning så det kanske går åt helvete. Vi får se. 

Skulle ringa kommunen och prata direkt med stadsbyggnadsavdelningen, men människan jag skulle prata med var på semester och kom inte in förrän klockan nio. Jag hoppas att jag hinner ringa vid fikat idag, annars får jag vänta till imorgon då jag är ledig. 

Helgen har iaf varit helt underbar! Kanske tjugo kilo för mycket fika men det får jag ta och springa bort sedan när jag inte är snorig längre. 
Ronnies pappa och lillasyster skulle springa hem igår efter att de varit här och hälsat på (!) galet, hur orkar man det?! Dom gjorde det galant iaf... Jag vill också ha sån bra kondition, jag måste verkligen börja pressa mig lite när jag tränar så att jag blir bättre och inte bara mesar på. Jag vill ju att fettet ska försvinna snabbare. 

Snart åker vi mooooot jobbet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0