Natti natt

Det blev en väldigt härlig tisdag idag. Underbart väder när jag var ute och mockade i morse, god, lång frukost innan jag åkte till jobbet i solen. Tiden gick fort och vi hann städa ganska mycket på, då är det alltid skönare att åka hem. När man känner sig klar och nöjd.

Chrille har varit och fixat elen idag så nu lyser det i stallet och även i sadelkammaren! Jättefint och mysigt :)  Måste bara fixa lister, golv,  måla runt fönstret och köpa ett element, sen kan vi äntligen bocka av sadelkammaren på listan. Det blir skönt när den är helt klar. 
       Jag tog in hästarna och tänkte rida en stund på Barbie, precis när jag suttit upp ropar Ronnie att maten var klar så det blev ingen lång ridtur alls, 10-15 min kanske men jag travade lite idag det var så roligt, hon lyssnade bra och kändes lugn. Häftigt, nu har jag ridit  två dagar i rad! :) 
Synd att vi inte vann på våra trisslotter igår... Jag skulle verkligen behöva en paddock. 
Det tog emot att gå in och äta, jag hade gärna varit ute i stallet hela kvällen. 

Nu är Ronnie och tränar fotboll, jag har gjort lite yoga och snart ska jag sova. 
Imorgon ska jag ju upp klockan fem och efter jobbet åker vi till mamma och pappa för att hämta halm och de är så snälla att bjuder på våfflor till middag, mums så gott det ska bli :) 

(Äsch jag är nog vaken till Ronnie kommer hem) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0