Solig härlig dag

Det var svinkallt när jag klev ut imorse, 7 minus och fullmånen lyste så starkt. Det var verkligen jättefint! Hade gärna tagit ett kort om jag kunnat ta ett fint, men jag får alltid bara en liten ljus prick som ska vara månen och resten är svart och dött, inget bra alls...
Det är så skönt att ha en bil som kan vara varm när man kliver upp innan solen är uppe, inga rutor att skrapa och inga kalla fingrar på ratten :) 

Vädret har sett underbart ut genom fönstren på jobbet, nästan så att man har mått dåligt av att vara fast inomhus. Tur för mig att jag slutade tre idag så jag hann hem och njuta lite i solen. 
         Bilarna är nu rena och fina både på utsidan och insidan! 
Och dörren in till sadelkammaren är målad för andra gången och är nästan färdig, det är bara gångjärnen som ska bli svarta innan den är helt färdig. 
Annars har jag inte hunnit med mer än att prata med Rebecca, vilat lite och borstat hästarna. 
Nu är jag nyduschad och redo för att det ska bli fredag. 

Imorgon har vi planerat att gå på bio, på lördag blev vi bjudna på middag hos mamma och pappa, jag hoppas jag hinner rida både lördag och söndag, att Gräv/grus mannen Jörgen kommer förbi på lördag. Sedan är det redan söndag och dags för jobb,   Jag ska ringa och fråga om vi kan komma och hämta hö på söndag em också. 
Jag längtar så till påsk, äta påskmat, dricka påskmust och leta påskägg :) hoppas tiden svischar fram nu några veckor! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0