Dumt det kan bli

Kommer ni ihåg den tjejen med gungstolen? Hon som jag tyckte var otrevlig och konstig? 

Jag sa till Ronnie igår att jag skulle skicka ett fuck-you-finger till henne. Men det tyckte han inte jag skulle göra, -Hon kanske svarade på ditt mail och krockade så hon ligger i respirator på sjukhuset. Hur kul skulle det vara om du då skickade ett fuck-you-finger och det var det sista hon ser innan hon dör. Sa han. 
Det kändes ju inte så snällt om man tänker så, så jag skrev inget....

Idag fick jag svar från henne och hon hade inte krockat eller legat i respirator eller så, men hon hade fött en liten pojk i tisdags! Inte så lätt att svara på mail då heller kan jag tänka mig... Så just nu känner jag mig lite dum :/ ber om ursäkt och tar tillbaka de elaka tankarna om henne! Och grattis till sonen 😃

Förhoppningsvis åker vi och köper den imorgon! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0