đŸ˜©đŸ˜Ą

Efter förra söndagen jag jobbade natt och inte hade vilat nĂ„got sa jag att det gör jag inte om! SĂ„ igĂ„r hade jag tĂ€nkt vila ordentligt, men det hann jag verkligen inte... Hade ganska lĂ„ng och hĂ€rlig frukost med nybakta tekakor, som en pre-farsdag :) sen var klockan halv tio - dags att göra sig iordning och Ă„ka till min pappa! Direkt nĂ€r jag kom innanför dörren kom Harry gĂ„ende och pekande mot mig ocksĂ„ fick jag en kram! 💙 Gullunge! Sen fikade vi och hade mysigt. 

Vid ett Ă„kte vi hem Ă„t lunch, sen hade jag tĂ€nkt motionera Barbie lite snabbt men mĂ€rkte att tiden inte riktigt fanns sĂ„ jag vilade en liten stund innan vi Ă„kte till Ronnies pappa. DĂ€r fick vi smörgĂ„stĂ„rta Och glass :) 

Sen var klockan helt plötsligt halv sju och vi Äkte hem för att mocka och ta in hÀstarna innan jag skulle ivÀg till jobbet.
Men nu har jag gjort min sista natt pĂ„ ett tag! SĂ„ skönt! Hela natten har jag varit sjukt trött, men det gick ganska fort iaf. 

VĂ€l hemma imorse slĂ€ppte jag ut hĂ€starna i det trĂ„kiga, blĂ„siga och lite regniga vĂ€dret och gick in för att sova sĂ„ skönt... Zoey fick vara med mig i sovrummet för att slippa undan de jobbiga kattungarna. 
Fick sova mellan 7 och 9 innan hon började krafsa och mjaua. DĂ„ kissade jag (jobbigt att vara kissnödig hela tiden)  och lĂ€t henne vara nere. 
Gick sĂ„dĂ€r, somnade vĂ€l emellanĂ„t men vaknade nĂ€r hon klafsade pĂ„ dörren, pĂ„ golvet (dĂ„ ver man att hon kissat eller bajsat bara det blir man ju lite stressad av.. ) mjauar eller morrar Ă„t de jobbiga barnen. 
Lite innan tolv nÀr jag vaknar igen orkar jag somna om.
 Svettig som en gris kliver jag upp, ser en bajshög uppe, kattungarna attackerar mina ben, en bajshög i hallen, blomman och lampan i tv-rummet nerrivet, kiss innanför ytterdörren, galet jobbigt mjauande kattmamma galet busiga kattungar som Ă€r överallt. Det med en trött, alldeles för varm Cassie Ă€r en dödlig kombo för katterna. 
Än sĂ„ lĂ€nge lever alla men mitt hjĂ€rta slĂ„r otroligt fort och jag har svettpĂ€rlor i pannan... 

Nu har jag Ă€tit lunch i lukten av kattbajs och har brĂ„ttom ut för att mocka och ta in hĂ€starna för halv 2 kommer Sandra och ska rida. Hoppas att det gör bra i blĂ„sten med en Barbie som stĂ„tt alla dagar utom i lördags. 
Sedan Ă€r det dags för förĂ€ldrakurs, men jag kĂ€nner mer att jag behöver en kurs för att hantera jobbiga saker nĂ€r man Ă€r trött. 









Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0